قیمت دستگاه پول شمار کوچک

قبل از اینکه به بررسی قیمت دستگاه پول شمار کوچک بپردازیم بهتر است با انواع این دستگاهها آشنا شویم و مانند سایر مطالب وب سایت ما معیار های فنی برای خرید اینگونه دستگاهها را بدانیم.

اگر با خودمان صادق باشیم درخواهیم یافت که در دنیای امروز شرکت های فناوری بزرگ بانکی گرفته تا حتی کسب و کارهای محلی کوچک سعی بر این دارند که مبادله پول را به حداقل برسانند، اما هنوز برای اینکه بگوئیم پول نقد از مبادلات بانکی ما حذف شده است زود است و هنوز پول نقد جایگاه خود را دارد. پس برای شمارش پول و همچنین شناسائی اسکناس تقلبی نیاز به دستگاهی داریم که هم قیمت مناسبی داشته باشد و در عین حال کارائی لازم را داشته باشد .

خب با توضیحاتی که دادیم فکر کنیم منظور ما را متوجه شده باشید، چون دستگاهی با قیمت مناسب و کارائی بالا قطعا دستگاهی اداری برای بانک ها و سازمان های بزرگ نیست، بله دستگاه های اسکناس شمار کوچک قادر هستند با هزینه نسبتا کمی که ما می کنیم نیاز کسب و کار ما را برآورده کنند.

چرا خرید پولشمار؟

دستگاههای پولشمار به ما این امکان را می دهد تا در پایین ترین زمان ممکن تعداد زیادی اسکناس را بشماریم که علاوه بر سرعت تا حدودی نکات بهداشتی نیز رعایت می گردد.

نکته دوم بحث اشتباهات رایج در شمارش اسکناس ها است که همه ما به آن بر خورده ایم و مجبور شده ایم چندین بار شمارش را انجام دهیم . پس خرید دستگاه پوشمار بهترین گزینه برای حل این مشکلات است .اما وقتی برای خرید این دستگاه اقدام کنیم با تنوع بالای برند ها و سایز های مختلف روبرو می شویم، چیزی که ما قصد داریم به آن بپردازیم دستگاه های پولشمار کوچک هستند که انواعی دارند و به آن می پردازیم .

انواع دستگاه پول شمار کوچک

دستگاه پولشمار کوچک را می توان به دو نوع تقسیم بندی کرد :

  1. دستگاه پول شمار رومیزی یا همان وکیوم
  2. دستگاه پولشمار مانند برند رول
  3. دستگاه پولشمار انگشتی

دستگاه پولشمار رو میزی همانطور که در تصویر نیز میبینیم  برای کسب و کارهای کوچک و متوسط  مناسب است ،معمولا سایز آن ۲۴۰ × ۲۸۰ میلی متر و ظرفیت ۱۳۰ برگ اسکناس را در دهنه ورودی دارد اما بر خلاف اسم آن که رومیزی و کوچک را در ادامه نام خود دارد وزن آن ۸ کیلوگرم است و امکان حمل آسان را ندارد.

دستگاه پولشمار کوچک رومیزی

دومین دستگاهی که از آن صحبت کردیم دستگاهی با اندازه ۷۵ × ۱۰۲ × ۱۹۰ میلی متر بوده و اندازه کوچک تری  نسبت به مدل قبل دارد، وزن آن ۴۵۰ گرم بوده و برای جابجائی نیز مشکلات کمتری نسبت به مدل قبلی دارد زیرا قابلیت شارژ را دارد .اما قابلیت تشخیص جعلی بودن اسکناس در این مدل دیده نشده، اگر دنبال دستگاه پولشمار کوچک با قیمت مناسب هستید گزینه ای بسیار خوب بوده و با توجه به تحقیقات ما رضایت نسبی مشتریان را دارد.

اما می خواهیم شما را با دستگاه پولشماری که به تازگی در بازار ورود کرده است آشنا کنیم که هم کوچک است و هم قابل حمل و حتی در جیب جا می شود 🙂

این دستگاه که به دستگاه پولشمار انگشتی معروف شده است دور انگشت قرار میگیرد دلیل آن هم این است که ما معمولا برای شمارش اسکناس آن را در دست قرار می دهیم . این اسکناس شمار دارای یک مانیتور دیجیتالی کوچ در سطح رویی است و سه رقم دارد، این دستگاه توانسته با توجه به قیمت با ساده ترین و کمترین امکانات بسیاری از مشکلات را رفع کند.

از لحاظ قیمت نیز با دستگاههای اسکناس شمار موجود که در بالا برای شما گفتیم تفاوت زیادی دارد و حتما به صرفه هست .

دستگاه پولشمار انگشتی

 

ممنونیم که تا پایان این مقاله همراه ما بودید، خوشحال می شویم تا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. اگر قصد خرید و استعلام قیمت دستگاه پول شمار کوچک را دارید با تیم پشتیبانی بازرگانی راد در تماس باشید .

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت‌گذاری شده‌اند *